Учасникам

Партнери
 

Порядок реєстрації

Порядок реєстрації учасників:
 

1.  Для участі в ярмарку кожному Учаснику необхідно подати заявку, підписати угоду з
Організатором, перерахувати кошти протягом 3-х банківських днів на рахунок, та отримати картку учасника і перепустку на автомобіль.
  Учаснику потрібно оформити наступні документи:

  • Заявка на участь у роботі "Великий Різдвяний ярмарок";
  • Заявка на доступ транспортного засобу на територію "Великий Різдвяний ярмарок";
  • Повний перелік продукції, що буде реалізовуватись під час роботи Новорічно-Різдвяного Селища на Театральній Площі.


2.      Після оформлення Заявки для підписання угоди Учаснику необхідно надати наступні документи:

  • свідоцтво про державну реєстрацію;
  • виписку із ЄДР;
  • довідку про взяття на облік до реєстру підприємств та організацій (статистика);
  • довідка платника податку (4ОПП);
  • копію свідоцтва про сплату податку  (єдиного, ПДВ);
  • торгівельний патент;
  • експлуатаційний дозвіл або висновок державної експертизи на діючі об’єкти торгівлі та громадського харчування, видані територіальною санепідемстанцією;
  • дозвільні    документи    для    окремих    видів   діяльності,   передбачені   законодавством України;
  • дані   фізичних  осіб,   що   будуть   безпосередньо   працювати на експозиційних робочих місцях (ПІБ, посада)


3.   Для початку роботи на території заходу від організатора Учаснику необхідно отримати наступні документи:

  • Картка Учасника "Великий Різдвяний ярмарок";
  • Перепустка на автомобіль для безперешкодного доступу на територію заходу.